Wednesday, September 2, 2009

Praha


Powder Gate


city and river


Old Town Square

Now I am in Prague :)
The city of Franz Kafka is really nice. Too big to explore and a lot of new things to see after each street. The streets are crowded with tourists.
Today I went to: The Old Castle, Old Town, Powder Gate, Charles Bridge and to the National Museum. Well, my legs are really hurting that much I walked around, but it's worth every step.

-----------------


Agora estou em Praga:)
A cidade de Franz Kafka é d+. Muito grande para explorar e um monte de coisas novas para a cada rua. E as ruas estão cheias de turistas.
Hoje eu fui para: O Castelo Velho, Cidade Velha, Powder Gate, a Ponte de Charles e do Museu Nacional. Bem, minhas pernas estão doendo de tanto que eu andei por aí, mas vale a pena cada passo.

1 comment:

  1. Marcelo:
    "Metamorfose"...amei a obra..hoje mesmo estarei levando para meus alunos de Crítica Literária as imagens da cidade de Praga...
    Abraços
    Ana Lariça

    ReplyDelete